Nr. Ref. 01/07/2022

Dla naszego Klienta, dużej firmy handlowej poszukujemy kandydatów na stanowisko Learning & Development Managera, którego zadaniem będzie tworzenie nowoczesnych rozwiązań oraz strategii w obszarze szkoleń/rozwoju w dużej i dynamicznej organizacji.

Zadania:

  • kreowanie strategii w obszarze szkoleń i rozwoju dla dużej organizacji,
  • tworzenie koncepcji programów rozwojowych wyróżniających organizację na rynku polskim w obszarze talentów, sukcesji, kompetencji managerskich,
  • budowanie i zarządzanie Zespołem Partnerów ds. Szkoleń oraz poszerzanie ich kompetencji,
  • myślenie strategiczne odnośnie rozwoju tematyki szkoleń w ramach dużej organizacji,
  • współtworzenie matryc kompetencji oraz systemów motywacyjnych,
  • proponowanie i wdrażanie inicjatyw dot. nowych trendów w obszarze L&D,
  • prowadzenie projektów dot.budowania cyfrowej platformy szkoleniowej oraz aplikacji,
  • certyfikacja szkoleń i współpraca z instytucjami szkolącymi (LBS, Stanford, PWC i inne),
  • wspieranie organizacji w pracy z wynikami zaangażowania dot. raportów Gallupa,
  • prowadzenie konsultacji/coachingu/mentoringu managerskiego.

 

Oczekiwania:

  • minimum 4 lata doświadczenia w obszarze Learning & Development,
  • wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki z obszaru nauk społecznych – psychologia, socjologia, zarządzania zasobami ludzkimi, zarządzania projektami),
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołami i projaktami,
  • doświadczenie we wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań oraz platform w obszarze L&D w organizacji,
  • wiedzę o nowoczesnych rozwiązaniach i trendach w obszarze L&D,
  • umiejętność pracy przy wielu projektach jednocześnie, w tym umiejętność pracy pod presją czasu i priorytetyzacji,
  • bardzo dobrą znajomość MS Office (Excel, Power Point),
  • bardzo dobrą znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie),
  • samodzielności i inicjatywy w działaniu,
  • nastawienie na współpracę i budowanie relacji,
  • mobilność i otwartość na podróże służbowe,
  • prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • współpracę z profesjonalnym zespołem w dużej i dynamicznej firmie,
  • odpowiedzialne stanowisko, możliwość wykazania własnej inicjatywy,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o współpracę,
  • koszyk benefitów (multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie, zniżki firmowe),
  • możliwość rozwoju poprzez aktywne uczestniczenie w interesujących projektach biznesowych,
  • niezbędne narzędzia pracy w tym samochód służbowy.
Ogólne informacje
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Więcej informacji można znaleźć w Polityce cookies.

Zaloguj

Załóż konto

Registration is currently disabled.

Zapomniane hasło