Brand Manager (Food Tech)
Nr.Ref. 02/05/2025
Dla naszego Klienta – szybko rosnącej firmy będącej wsparciem technologicznym dla cateringów dietetycznych w Polsce i częścią dużej grupy kapitałowej poszukujemy osoby na stanowisko Brand Managera.
Zadania:
- tworzenie strategii i zarządzanie kampaniami marketingowymi szeroko w kanałach digitalowych,
- budowanie wiarygodności i świadomości marki własnej oraz marek wspierajacych,
- prowadzenie badań rynkowych, analiza danych konsumenckich,
- analizowanie sukcesu kampanii marketingowych, wyciąganie wniosków i budowanie know-how,
- działania marketingowe wychodzące poza schemat i trafiające do klientów w sposób budujący wiarygodność i zaangażowanie,
- nadzór nad działaniami reklamowymi, projektowaniem produktów i innymi formami marketingu w celu zachowania spójności w brandingu,
- planowanie i nadzorowanie budżetu,
- współpraca z innymi działami i agencjami zewnętrznymi
Oczekiwania:
- wysoka motywacja, umiejętność współpracy z innymi i realizacji celów,
- znajomość rynku ecommerce i doświadczenie w budowaniu marki w kanałach digitalowych,
- samodzielność w działaniu, bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność priorytetyzacji,
- minimum 3 letnie, udokumentowane doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie lub agencji kreatywnej,
- ekspertyza w budowaniu strategii komunikacji marki,
- znajomość narzędzi analitycznych pozwalających prowadzić działania w marketingu digitalowym,
- bycie na bieżąco z najnowszymi trendami i najlepszymi praktykami w obszarze budowania nowoczesnej marki ecommerce,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
Oferujemy:
- pracę zdalną w oparciu o umowę B2B (od czasu do czasu wizyty w biurze Gdańsku),
- dużą samodzielność i autonomia w podejmowaniu decyzji,
- aktywny udział w rozwoju marki, pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie oraz szybko rosnącej branży,
- benefity pozapłacowe, np. ubezpieczenie prywatne i grupowe, zniżki firmowe,
- przyjazną atmosferę pracy wśród ludzi, którzy czują pasję do tego co robią.