Diversity & Inclusion Manager
Nr. Ref. 02/04/2025
Dla naszego Klienta, dużej sieci handlowej poszukujemy osoby na stanowisko Diversity & Inclusion Managera.
Zadania:
- Opracowywanie i wdrażanie strategii oraz polityk związanych z różnorodnością i inkluzywnością w organizacji.
- Przekształcanie założeń biznesowych oraz strategicznych w oparciu o kluczowe wskaźniki DEI, takie jak inclusion index oraz proponowanie nowych miar efektywności w konkretny plan działania
- Monitorowanie i raportowanie postępów w zakresie wdrażania agendy różnorodności, inkluzywności i praw człowieka.
- Proponowanie i wdrażanie kluczowych polityk, programów i inicjatyw w obszarze DEI.
- Realizacja projektów komunikacyjnych i edukacyjnych w obszarze DEI dla spółek w ramach Grupy w Polsce i za granicą.
- Organizowanie i prowadzenie szkoleń oraz warsztatów dla pracowników na temat różnorodności i inkluzywności
- Współpraca z zespołami HR, rekrutacyjnymi i menedżerskimi w celu promowania praktyk włączających.
- Identyfikowanie i rozwiązywanie potencjalnych problemów związanych z różnorodnością, inkluzywnością
- Budowanie i utrzymywanie relacji z organizacjami zewnętrznymi oraz partnerami wspierającymi inicjatywy związane z różnorodnością.
Oczekiwania:
- Udokumentowane osiągnięcia we wdrażaniu polityk, programów i projektów DEI w środowisku biznesowym.
- Minimum 3 lata doświadczenia na zbliżonym stanowisku lub w dziale HR, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru różnorodności i inkluzywności.
- Znajomość sposobów mierzenia DEI, syntetyzowania wniosków oraz przekładania ich na działania wdrożeniowe.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1 w mowie i piśmie.
- Umiejętności analityczne, pozwalające integrować wskaźniki DEI z biznesowymi (praktyczna znajomość Excela)
- Znajomość najlepszych praktyk i trendów związanych z różnorodnością i inkluzywnością
- Umiejętność swobodnej komunikacji, prowadzenia prezentacji i merytorycznych dyskusji w języku polskim i angielskim.
- Zaangażowania w promowanie wartości związanych z różnorodnością i inkluzywnością.
- Innowacyjnego podejścia do rozwiązywania problemów i wdrażania nowych inicjatyw.
- Wysokiej kultury osobistej, profesjonalizmu i empatii w kontaktach
- Proaktywności i inicjatywa w działaniu.
- Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielnego zarządzania projektami.
- Mile widziane doświadczenie międzynarodowe.
Oferujemy:
- Praca hybrydowa: 3 dni w siedzibie spółki w Poznaniu oraz 2 dni zdalnie w tygodniu.
- Zadaniowy czas pracy.
- Premia roczna powiązaną z osiągnięciem celów
- Umowa o pracę.
- Możliwość realnego wpływu na kształtowanie kultury organizacyjnej firmy.
- Środowisko pracy, które ceni różnorodność i promuje inkluzywność.
- Benefity pozafinansowe, m.in. dofinansowanie zajęć sportowych, prywatnej opieki medycznej, nauki języków; ubezpieczenie na życie, wolontariat pracowniczy w czasie pracy, EAP – program wsparcia osób pracowniczych, i.in.