Manager ds. Marketingu i Komunikacji Franczyzy
Nr. Ref. 01/02/2023
Dla naszego Klienta, dużej firmy handlowej z Poznania, która specjalizuje się w modelu franczyzowym poszukujemy osoby na stanowisko Managera ds. Marketingu i Komunikacji Franczyzy. Głównym zadaniem osoby na tym stanowisku będzie budowanie pozytywnego wizerunku marki franczyzowej oraz komunikacja do partnerów biznesowych.
Zadania:
- biznesowy i marketingowy rozwój marki franczyzowej firmy oraz budowanie jej pozytywnego wizerunku,
- realizacja strategii kampanii marketingowych i komuniacyjnych dedykowanej franczyzie,
- opracowanie i wdrożenie całościowej strategii komunikacyjnej, w tym wykorzystania (onlinowych) kanałów komunikacji dedykowanych projektom pozyskiwania franczyzobiorców oraz działaniom rekrutacyjnym,
- budowanie działań Employer Branding mających na celu wzmocnienie rekrutacji franczyzobiorców,
- analiza kluczowych potrzeb franczyzobiorców oraz trendów rynku pracy;
- współtworzenie długoterminowych planów rozwoju sieci,
- ścisła współpraca z działem PR, komunikacji wewnętrznej i dep. marketingu,
- współpraca z Domami Mediowymi, Agencjami, influencerami.
Oczekiwania:
- doświadczenie na stanowisku menadżerskim związanym z budowaniem strategii komunikacji marketingowej/strategii budowania marki,
- doświadczenie w tworzeniu kampanii nastawionych na budowanie marki, employer branding,
- umiejętność analizy prowadzonych kampanii oraz wyciągania wniosków do przyszłych działań,
- doświadczenie w prowadzeniu kampanii komunikacyjnych jak i sprzedażowych,
- logiczne myślenie oraz umiejętność analitycznego podejścia do problemów,
- kreatywność i umiejętność wychodzenia poza schematy,
- budowanie dobrych relacji z ludźmi, komunikatywność, doskonała organizacja własnej pracy, radzenie sobie ze stresem i presją czasu,
- wielozadaniowość, duża dbałość o szczegóły i skupienie się na jakości wyników,
- komunikatywna znajomość jęz. angielskiego.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- perspektywy rozwoju zawodowego w gronie profesjonalistów,
- premie związane z realizacją celów wpisanych w strategię firmy,
- niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon, samochód),
- pakiet benefitów: opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie,
- dofinansowanie do szkoleń i kursów.