Nr. Ref. 05/07/2021

Dla naszego Klienta, dużej firmy handlowej, poszukujemy osoby na stanowisko Senior Media & Communication Managera (Head of Media). Głównym celem dla tego stanowiska jest tworzenie strategii oraz jej realizacja w ramach planowanych kampanii marketingowych we wszystkich kanałach na dużą skalę.

Zadania:

  • opracowywanie i wdrażanie strategii mediowej dla dużej marki handlowej we wszystkich kanałach komunikacji,
  • zarządzanie zespołem 7 osób, który odpowiada za realizację kampanii w różnych kanałach medialnych (digital, TV, radio, outdoor, druk, kino) – w tym planowanie, optymalizacja, zakup i realizacja,
  • współpraca z zespołem w celu dobierania najbardziej efektywnych metod oraz kanałów komunikacji,
  • wdrażanie nowych rozwiązań i narzędzi do użytku wewnętrznego i zewnętrznego oraz wykorzystanie Business Intelligence, które pozwalają podejmować efektywne decyzje strategiczne,
  • weryfikacja i ocena efektywności przeprowadzanych kampanii,
  • ocena nowych partnerstw medialnych pod kątem testowania i aktywacji,
  • wdrażanie i nadzorowanie wielu kampanii w tym samym czasie, optymalizacja pod kątem różnych KPI (świadomość, rozważanie, skuteczność leadów, pozyskiwanie nowych użytkowników)
  • współpraca z agencjami mediowymi we wszystkich działaniach mediowych, w szczególności z ukierunkowaniem na poprawę efektywności kosztowej i budżetowej,
  • nadzorowanie spotkań agencji mediowych, prowadzenie negocjacji, rozliczanie,
  • modelowanie ekonometryczne dla kluczowych kategorii i ich wpływu na sprzedaż,
  • aktywny udział w projektach wewnętrznych wspólnie z zespołem AdTech: rozwój digital signage, pozyskiwanie i aktywacja użytkowników aplikacji mobilnych,

Oczekiwania:

  • minimum 3 lata doświadczenia zarządzaniu obszarem planowania i zakupu mediów,
  • znajomość w praktyce wskaźników mediowych i zagadnień związanych z optymalizacją kampanii,
  • postawa liderska budująca Zespół i zaangażowanie,
  • znajomość trendów i narzędzi w obszarze zakupu mediów  na różnych platformach i bezpośrednio u wydawców,
  • silne predyspozycje analityczne i sprawdzona zdolność do wykorzystywania danych do podejmowania decyzji. Wyciąganie trafnych wniosków oraz ich prezentacja między zespołami,
  • znajomość Microsoft Office w szczególności Excel i Power Point,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
  • asertywność, pewność siebie, dojrzałość biznesowa i otwartość na nowe wyzwania.

Oferujemy:

  • perspektywę rozwoju zawodowego w firmie będącej liderem rynkowym,
  • pracę w dynamicznej organizacji nastawionej na rozwój pracowników,
  • stabilne zatrudnienie,
  • nowoczesne i niezbędne narzędzia pracy, w tym samochód służbowy
  • bogaty pakiet benefitów oraz dodatków pracowniczych,
  • przyjazna i nieformalna atmosfera pracy.
Ogólne informacje
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Więcej informacji można znaleźć w Polityce cookies.

Zaloguj

Załóż konto

Registration is currently disabled.

Zapomniane hasło