Senior Media & Communication Manager / Head of Media
Nr. Ref. 05/07/2021
Dla naszego Klienta, dużej firmy handlowej, poszukujemy osoby na stanowisko Senior Media & Communication Managera (Head of Media). Głównym celem dla tego stanowiska jest tworzenie strategii oraz jej realizacja w ramach planowanych kampanii marketingowych we wszystkich kanałach na dużą skalę.
Zadania:
- opracowywanie i wdrażanie strategii mediowej dla dużej marki handlowej we wszystkich kanałach komunikacji,
- zarządzanie zespołem 7 osób, który odpowiada za realizację kampanii w różnych kanałach medialnych (digital, TV, radio, outdoor, druk, kino) – w tym planowanie, optymalizacja, zakup i realizacja,
- współpraca z zespołem w celu dobierania najbardziej efektywnych metod oraz kanałów komunikacji,
- wdrażanie nowych rozwiązań i narzędzi do użytku wewnętrznego i zewnętrznego oraz wykorzystanie Business Intelligence, które pozwalają podejmować efektywne decyzje strategiczne,
- weryfikacja i ocena efektywności przeprowadzanych kampanii,
- ocena nowych partnerstw medialnych pod kątem testowania i aktywacji,
- wdrażanie i nadzorowanie wielu kampanii w tym samym czasie, optymalizacja pod kątem różnych KPI (świadomość, rozważanie, skuteczność leadów, pozyskiwanie nowych użytkowników)
- współpraca z agencjami mediowymi we wszystkich działaniach mediowych, w szczególności z ukierunkowaniem na poprawę efektywności kosztowej i budżetowej,
- nadzorowanie spotkań agencji mediowych, prowadzenie negocjacji, rozliczanie,
- modelowanie ekonometryczne dla kluczowych kategorii i ich wpływu na sprzedaż,
- aktywny udział w projektach wewnętrznych wspólnie z zespołem AdTech: rozwój digital signage, pozyskiwanie i aktywacja użytkowników aplikacji mobilnych,
Oczekiwania:
- minimum 3 lata doświadczenia zarządzaniu obszarem planowania i zakupu mediów,
- znajomość w praktyce wskaźników mediowych i zagadnień związanych z optymalizacją kampanii,
- postawa liderska budująca Zespół i zaangażowanie,
- znajomość trendów i narzędzi w obszarze zakupu mediów na różnych platformach i bezpośrednio u wydawców,
- silne predyspozycje analityczne i sprawdzona zdolność do wykorzystywania danych do podejmowania decyzji. Wyciąganie trafnych wniosków oraz ich prezentacja między zespołami,
- znajomość Microsoft Office w szczególności Excel i Power Point,
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
- asertywność, pewność siebie, dojrzałość biznesowa i otwartość na nowe wyzwania.
Oferujemy:
- perspektywę rozwoju zawodowego w firmie będącej liderem rynkowym,
- pracę w dynamicznej organizacji nastawionej na rozwój pracowników,
- stabilne zatrudnienie,
- nowoczesne i niezbędne narzędzia pracy, w tym samochód służbowy
- bogaty pakiet benefitów oraz dodatków pracowniczych,
- przyjazna i nieformalna atmosfera pracy.