PR & Marketing Coordinator
Nr. Ref. 09/03/2023
Dla naszego Klienta, firmy będącej częścią dużej Grupy Kapitałowej inwestującej w nieruchomości komercyjne poszukujemy osoby na stanowisko Koordynatora ds. PR i Marketingu. Będzie to rola związana z obsługą komunikacji zewnętrznej oraz promocji ściśle współpracująca z Zarządem firmy.
Zadania:
- implementacja strategii PRowej i prowadzenie projektów w zakresie komunikacji marek budujących wizerunek firmy i marki,
- wrowadzenie działań z zakresu PR i media relations, w tym m.in. nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z mediami, cykliczne tworzenie materiałów informacyjnych i notatek prasowych, planowanie i zakup mediów offline (art. prasowe, advertoriale, reklamy prasowe, bilboardy sponsorskie, kampanie radiowe) oraz organizowanie wydarzeń i spotkań z dziennikarzami,
- koordynacja i prowadzenie działań z zakresu Influencer Marketingu, w tym budowanie i utrzymywanie bazy Influencerów, realizacja działań z partnerami zewnętrznymi w ramach programów influencerskich oraz nadzór nad efektywnością tych działań i budżetem powierzonym na ten cel,
- współpraca z zespołem w zakresie opieki nad serwisami społecznościowym i w budowaniu relacji z Konsumentami,
- cykliczne planowanie i koordynacja kalendarza aktywności PR, inicjowanie i rekomendowanie działań wynikających z nadchodzących wydarzeń,
- implementacja działań sponsoringowych realizowanych w ramach strategii marek,
- współpraca z agencjami Public Relations, Social Media, reklamowymi i badawczymi,
- koordynacja i nadzór nad produkcją materiałów BTL i gadgetów we współpracy z poddostawcami w tym zakresie,
- monitorowanie efektywności prowadzonych działań oraz działań konkurencji z zakresu PR, Influencer Marketingu oraz danych rynkowych, przygotowywanie raportów, ofert, prezentacji i zestawień,
- organizowanie eventów, konferencji i imprez firmowych,
- prowadzenie komunikacji wewnętrznej i budowanie wizerunku firmy w obszarze employer brandingu.
Oczekiwania:
- samodzielność i inicjatywa, sumienność wraz z doskonałą organizacją pracy oraz bazą kontaktów mediowych,
- minimum 4 lata doświadczenia w roli Specjalisty ds. PR,
- wiedza o aktualnych trendach public relations,
- świadomość roli jaką odgrywa komunikacja marki,
- znajomość tradycyjnych i „nowych mediów”,
- praktyczna znajomość narzędzi z obszaru PR,
- swoboda w posługiwaniu się słowem pisanym,
- poczucie estetyki i umiejętność tworzenia treści na social media,
- posiadanie nietuzinkowego podejścia do zadań i umiejętność myślenia poza schematami,
- doświadczenie w influencer marketingu,
- łatwość w budowaniu i nawiązywaniu relacji oraz umiejętność pracy w grupie,
- posiadanie umiejętności biegłej obsługi pakiety MS Office i canva,
- kreatywność, zaangażowanie i elastyczność,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- dobra, praktyczna znajomość języka angielskiego. (poziom B2/C1).
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- ciekawe wyzwania i projekty,
- system premiowy,
- niezbędne narzędzia pracy (telefon służbowy, laptop),
- prywatną opiekę medyczną.