Site logo

              Nr. Ref. 09/03/2023

Dla naszego Klienta, firmy będącej częścią dużej Grupy Kapitałowej inwestującej w nieruchomości komercyjne poszukujemy osoby na stanowisko Koordynatora ds. PR i Marketingu. Będzie to rola związana z obsługą komunikacji zewnętrznej oraz promocji ściśle współpracująca z Zarządem firmy.

Zadania:

  • implementacja strategii PRowej i prowadzenie projektów w zakresie komunikacji marek budujących wizerunek firmy i marki,
  • wrowadzenie działań z zakresu PR i media relations, w tym m.in. nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z mediami, cykliczne tworzenie materiałów informacyjnych i notatek prasowych, planowanie i zakup mediów offline (art. prasowe, advertoriale, reklamy prasowe, bilboardy sponsorskie, kampanie radiowe) oraz organizowanie wydarzeń i spotkań z dziennikarzami,
  • koordynacja i prowadzenie działań z zakresu Influencer Marketingu, w tym budowanie i utrzymywanie bazy Influencerów, realizacja działań z partnerami zewnętrznymi w ramach programów influencerskich oraz nadzór nad efektywnością tych działań i budżetem powierzonym na ten cel,
  • współpraca z zespołem w zakresie opieki nad serwisami społecznościowym i w budowaniu relacji z Konsumentami,
  • cykliczne planowanie i koordynacja kalendarza aktywności PR, inicjowanie i rekomendowanie działań wynikających z nadchodzących wydarzeń,
  • implementacja działań sponsoringowych realizowanych w ramach strategii marek,
  • współpraca z agencjami Public Relations, Social Media, reklamowymi i badawczymi,
  • koordynacja i nadzór nad produkcją materiałów BTL i gadgetów we współpracy z poddostawcami w tym zakresie,
  • monitorowanie efektywności prowadzonych działań oraz działań konkurencji z zakresu PR, Influencer Marketingu oraz danych rynkowych, przygotowywanie raportów, ofert, prezentacji i zestawień,
  • organizowanie eventów, konferencji i imprez firmowych,
  • prowadzenie komunikacji wewnętrznej i budowanie wizerunku firmy w obszarze employer brandingu.

 

Oczekiwania:

  • samodzielność i inicjatywa, sumienność wraz z doskonałą organizacją pracy oraz bazą kontaktów mediowych,
  • minimum 4 lata doświadczenia w roli Specjalisty ds. PR,
  • wiedza o aktualnych trendach public relations,
  • świadomość roli jaką odgrywa komunikacja marki,
  • znajomość tradycyjnych i „nowych mediów”,
  • praktyczna znajomość narzędzi z obszaru PR,
  • swoboda w posługiwaniu się słowem pisanym,
  • poczucie estetyki i umiejętność tworzenia treści na social media,
  • posiadanie nietuzinkowego podejścia do zadań i umiejętność myślenia poza schematami,
  • doświadczenie w influencer marketingu,
  • łatwość w budowaniu i nawiązywaniu relacji oraz umiejętność pracy w grupie,
  • posiadanie umiejętności biegłej obsługi pakiety MS Office i canva,
  • kreatywność, zaangażowanie i elastyczność,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • dobra, praktyczna znajomość języka angielskiego. (poziom B2/C1).

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • ciekawe wyzwania i projekty,
  • system premiowy,
  • niezbędne narzędzia pracy (telefon służbowy, laptop),
  • prywatną opiekę medyczną.
Ogólne informacje
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Więcej informacji można znaleźć w Polityce cookies.

Zaloguj

Załóż konto

Registration is currently disabled.

Zapomniane hasło