Manager Projektów Inwestycyjnych
Nr. Ref. 02/06/2022
Dla naszego Klienta, dużej firmy produkcyjno-handlowej (żywność), poszukujemy osoby na stanowisko Managera Projektów Inwestycyjnych, którego głównym zadaniem będzie realizacja projektów modernizacji i budowy zakładów produkcyjnych.
Zadania:
- współpraca z projektantami, inspektorami nadzoru oraz innymi strukturami inwestora oraz osobami uczestniczącymi w procesie budowy, w szczególności w zakresie: jakości, terminowości, wydajności i bezpieczeństwa realizowanych robót,
- zarządzanie procesem realizacji inwestycji pod kątem organizacyjny przy uwzględnieniu wysokich standardów pracy,
- uczestniczenie w procesie przygotowania koncepcji architektonicznej i funkcjonalnej nowej inwestycji,
- poszukiwanie i weryfikowanie potencjalnych lokalizacji inwestycyjnych ,
- nadzór nad procesem zakupu nowych obszarów inwestycyjnych,
- nadzór nad harmonogramem i budżetami projektów,
- koordynowanie procesu due dilligence,
- zarządzanie zespołem inwestycyjnym,
- udział w implementacji, pracach integracyjnych, montażu i uruchamianiu maszyn, stanowisk zautomatyzowanych i zrobotyzowanych
- analiza kosztów projektu i raportowanie o stopniu realizacji projektów i ewentualnych ryzykach,
- koordynowanie pracy wykonawców oraz ich rozliczanie,
- sprawozdawczość do Zarządu firmy.
Oczekiwania:
- min. 6 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku, szczególnie w poszukiwaniu terenów pod nowe inwestycje oraz koordynowaniu całości projektów inwestycyjnych,
- wykształcenie wyższe w kierunku budownictwo, zarządzanie nieruchomościami, architektura, geodezja, prawo lub pokrewne,
- znajomość podstaw prawa budowlanego i przepisów związanych z gospodarką nieruchomościami,
- kilkuletnie doświadczenie i udokumentowana wiedza w zakresie prowadzenia projektów (mile widziane certyfikaty metodologii),
- aktywne prawo jazdy i gotowość do podróży na terenie województwa mazowieckiego,
- zaangażowanie i odpowiedzialność za realizowane działanie, zorientowanie na cel,
- umiejętność strategicznego planowania i organizacji czasu,
- znajomość MS Office,
- znajomość AutoCAD – będzie atutem.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o UoP lub B2B,
- możliwość rozwoju zawodowego w dużej i dynamicznej firmie,
- niezbędne narzędzia pracy w tym samochód służbowy,
- bogaty pakiet benefitów (karta sportowa, ubezpieczenie, opieka medyczna, zniżki pracownicze).