HR Manager (Administration & Payroll)
Nr. Ref. 02/03/2023
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy doradczej wyspecjalizowanej we wprowadzaniu klientów na nowe rynki w Polsce i zagranicą poszukujemy kandydatów na stanowisko HR Managera (Administration & Payroll). Jest to rola odpowiedzialna za tworzenie polityki personalnej oraz nadzór nad procesami kadrowo-płacowymi dla firmy oraz obsługiwanych spółek w Polsce i krajach Europy Centralnej. Biura firmy znajdują się w ścisłych centrach w Krakowie i Warszawie.
Zadania:
- koordynacja pracy zespołu kadrowo-płacowego – 1 osoba w Polsce oraz firmy wspierające w Czechach, na Węgrzech i w Rumunii,
- dbanie o jakość i terminowość procesów administracyjnych i płacowych oraz inicjowanie wymaganych zmian,
- tworzenie i realizacja strategii HR,
- zapewnienie zgodności wewnętrznych polityk/procedur z prawem pracy i innymi regulacjami,
- projektowanie, wdrażanie i doskonalenie procesów HR (np. rekrutacja, onboarding, ocena, informacja zwrotna, rozwój, off-boarding itp.),
- branie udziału w rozwoju nowych i/lub udoskonalonych usług, narzędzi i procesów poprzez udział w projektach i inicjatywach na rzecz Spółki i jej klientów,
- budowanie efektywnej komunikacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi,
- budowanie kultury firmy w oparciu o profesjonalizm i przyjazną atmosferę,
- aktywny udział w procesach rekrutacyjnych.
Oczekiwania:
- wiedza i doświadczenie (min. 5 lat) w obszarze HR w rolach kierowniczych lub eksperckich,
- znajomość prawa pracy, narzędzi HR oraz biegłość w prowadzeniu administracji firmowej i dokumentacji pracowników,
- wysokie umiejętności komunikacyjne, interpersonalne i organizacyjne,
- doświadczenie w praktycznym wdrażaniu i doskonaleniu narzędzi i procesów HR,
- kreatywne, nieszablonowe podejście i skuteczność w realizacji zadań, nastawienie na cele,
- pasja do obszaru HR i wdrażania koncepcji do biznesu,
- umiejętność i doświadczenie w znajdowaniu rozwiązań poprawiających efektywność działań,
- proaktywna postawa, wysoka świadomość biznesowa, kompetencje analityczne i umiejętność wyciągania trafnych wniosków
- biegła znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
- mile widziana znajomość języka francuskiego.
Oferujemy:
- możliwość realnego rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o UoP i atrakcyjne warunki wynagrodzenia,
- różnorodność zadań i projektów z realnym wpływem na organizację,
- możliwość realizacji własnych pomysłów i inicjatyw,
- szeroki pakiet szkoleń,
- pakiet benefitów (ubezpieczenie, karta sportowa, luxmed).