Site logo

              Nr. Ref. 02/03/2023

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy doradczej wyspecjalizowanej we wprowadzaniu klientów na nowe rynki w Polsce i zagranicą poszukujemy kandydatów na stanowisko HR Managera (Administration & Payroll). Jest to rola odpowiedzialna za tworzenie polityki personalnej oraz nadzór nad procesami kadrowo-płacowymi dla firmy oraz obsługiwanych spółek w Polsce i krajach Europy Centralnej. Biura firmy znajdują się w ścisłych centrach w Krakowie i Warszawie.

Zadania:

  • koordynacja pracy zespołu kadrowo-płacowego – 1 osoba w Polsce oraz firmy wspierające w Czechach, na Węgrzech i w Rumunii,
  • dbanie o jakość i terminowość procesów administracyjnych i płacowych oraz inicjowanie wymaganych zmian,
  • tworzenie i realizacja strategii HR,
  • zapewnienie zgodności wewnętrznych polityk/procedur z prawem pracy i innymi regulacjami,
  • projektowanie, wdrażanie i doskonalenie procesów HR (np. rekrutacja, onboarding, ocena, informacja zwrotna, rozwój, off-boarding itp.),
  • branie udziału w rozwoju nowych i/lub udoskonalonych usług, narzędzi i procesów poprzez udział w projektach i inicjatywach na rzecz Spółki i jej klientów,
  • budowanie efektywnej komunikacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi,
  • budowanie kultury firmy w oparciu o profesjonalizm i przyjazną atmosferę,
  • aktywny udział w procesach rekrutacyjnych.

Oczekiwania:

  • wiedza i doświadczenie (min. 5 lat) w obszarze HR w rolach kierowniczych lub eksperckich,
  • znajomość prawa pracy, narzędzi HR oraz biegłość w prowadzeniu  administracji firmowej i dokumentacji pracowników,
  • wysokie umiejętności komunikacyjne, interpersonalne i organizacyjne,
  • doświadczenie w praktycznym wdrażaniu i doskonaleniu narzędzi i procesów HR,
  • kreatywne, nieszablonowe podejście i skuteczność w realizacji zadań, nastawienie na cele,
  • pasja do obszaru HR i wdrażania koncepcji do biznesu,
  • umiejętność i doświadczenie w znajdowaniu rozwiązań poprawiających efektywność działań,
  • proaktywna postawa, wysoka świadomość biznesowa, kompetencje analityczne i umiejętność wyciągania trafnych wniosków
  • biegła znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
  • mile widziana znajomość języka francuskiego.

Oferujemy:

  • możliwość realnego rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o UoP i atrakcyjne warunki wynagrodzenia,
  • różnorodność zadań i projektów z realnym wpływem na organizację,
  • możliwość realizacji własnych pomysłów i inicjatyw,
  • szeroki pakiet szkoleń,
  • pakiet benefitów (ubezpieczenie, karta sportowa, luxmed).
Ogólne informacje
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Więcej informacji można znaleźć w Polityce cookies.

Zaloguj

Załóż konto

Registration is currently disabled.

Zapomniane hasło