M&A Manager
Nr. Ref. 04/02/2023
Dla naszego Klienta, dużej sieci handlowej z międzynarodowym kapitałem poszukujemy kandydatów na stanowisko M&A Managera z odpowiedzialnościa za prowadzenie procesów fuzji i akwizycji na rynku polskim oraz zagranicą.
Zadania:
- sporządzanie biznes planów i modeli finansowych oraz wycen związanych z fuzjami i przejęciami spółek – zebranie i weryfikacja kluczowych informacji, przygotowanie/rewizja danych finansowych, synteza i prezentacja wniosków,
- ocena ryzyk i możliwości budowania wartości związanych z inwestycjami,
- poszukiwanie celów akwizycyjnych i ocena poszczególnych celów akwizycyjnych,
- udział w przygotowywaniu ofert związanych z zakupem spółek oraz pomoc w koordynacji badań due diligence,
- zarządzanie relacjami z właścicielami firm i udział w negocjacjach cen zakupu,
- kompletowanie i analiza danych, a także przygotowanie prezentacji dla Zarządu i Rady Nadzorczej związanych z inwestycjami w Polsce i zagranicą,
- prowadzenie i wspieranie projektów strategicznych inicjowanych przez Segment Biznesowy,
- wsparcie w przygotowaniu planów budowania wartości i nadzór nad ich realizacją.
Oczekiwania:
- min. 5 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku lub ramach firm doradczych Big 4 (corporate finance), wycen lub doradztwa strategicznego, w banku inwestycyjnym lub w private equity,
- wykształcenie wyższe z zakresu finansów, bankowości, metod ilościowych lub ekonomii,
- wysokie zdolności analityczne i logiczne, biegłość w procesach transakcyjnych oraz w modelowaniu finansowym,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego – poziom umożliwiający płynną komunikację biznesową,
- umiejętność pracy na kompleksowych zagadnieniach i złożonych problemach,
- wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, umiejętność budowania relacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi,
- umiejętność formułowania wniosków i prezentacji danych w jasny sposób a także skrupulatność i umiejętność pracy pod presją czasu
- wysokie poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania,
- wiarygodność i transparentność, wysoka etyka pracy,
- mile widziane doświadczenie w zarządzaniu projektami i kwalifikacje CFA.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w znanej firmie będącej liderem rynkowym,
- szansa na długofalowy rozwój w dużej i znanej marce,
- duża ekspozycja na senior management,
- premie związane z realizacją celów wpisanych w strategię firmy,
- możliwa praca zdalna lub hybrydowa,
- szeroki pakiet benefitów: opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, elastyczny czas pracy.