Site logo

              Nr. Ref. 04/02/2023

Dla naszego Klienta, dużej sieci handlowej z międzynarodowym kapitałem poszukujemy kandydatów na stanowisko  M&A Managera z odpowiedzialnościa za prowadzenie procesów fuzji i akwizycji na rynku polskim oraz zagranicą.

Zadania:

  • sporządzanie biznes planów i modeli finansowych oraz wycen związanych z fuzjami i przejęciami spółek – zebranie i weryfikacja kluczowych informacji, przygotowanie/rewizja danych finansowych, synteza i prezentacja wniosków,
  • ocena ryzyk i możliwości budowania wartości związanych z inwestycjami,
  • poszukiwanie celów akwizycyjnych i ocena poszczególnych celów akwizycyjnych,
  • udział w przygotowywaniu ofert związanych z zakupem spółek oraz pomoc w koordynacji badań due diligence,
  • zarządzanie relacjami z właścicielami firm i udział w negocjacjach cen zakupu,
  • kompletowanie i analiza danych, a także przygotowanie prezentacji dla Zarządu i Rady Nadzorczej związanych z inwestycjami w Polsce i zagranicą,
  • prowadzenie i wspieranie projektów strategicznych inicjowanych przez Segment Biznesowy,
  • wsparcie w przygotowaniu planów budowania wartości i nadzór nad ich realizacją.

Oczekiwania:

  • min. 5 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku lub ramach firm doradczych Big 4 (corporate finance), wycen lub doradztwa strategicznego, w banku inwestycyjnym lub w private equity,
  • wykształcenie wyższe z zakresu finansów, bankowości, metod ilościowych lub ekonomii,
  • wysokie zdolności analityczne i logiczne, biegłość w procesach transakcyjnych oraz w modelowaniu finansowym,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego – poziom umożliwiający płynną komunikację biznesową,
  • umiejętność pracy na kompleksowych zagadnieniach i złożonych problemach,
  • wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, umiejętność budowania relacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi,
  • umiejętność formułowania wniosków i prezentacji danych w jasny sposób a także skrupulatność i umiejętność pracy pod presją czasu
  • wysokie poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania,
  • wiarygodność i transparentność, wysoka etyka pracy,
  • mile widziane doświadczenie w zarządzaniu projektami i kwalifikacje CFA.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w znanej firmie będącej liderem rynkowym,
  • szansa na długofalowy rozwój w dużej i znanej marce,
  • duża ekspozycja na senior management,
  • premie związane z realizacją celów wpisanych w strategię firmy,
  • możliwa praca zdalna lub hybrydowa,
  • szeroki pakiet benefitów: opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, elastyczny czas pracy.
Ogólne informacje
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Więcej informacji można znaleźć w Polityce cookies.

Zaloguj

Załóż konto

Registration is currently disabled.

Zapomniane hasło