Nr.Ref. 07/07/2022

Dla naszego klienta, dużej firmy handlowej z siedzibą w Poznaniu poszukujemy osoby na stanowisko Media Manager. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie kampani reklamowych we wszystkich kanałach komuniacji

Zadania:

  • tworzenie crossmediowych rekomendacji dla realizacji zaplanowanych akcji marketingowych i KPI biznesowych we współpracy z domami mediowymi,
  • zarządzanie 2 osobowym zespołem specjalistów odpowiedzialnych za prowdzenie kampanii,
  • odpowiedzialność za cały proces planowania i pilotowania kampanii reklamowych (online, TV, radio, prasa, OOH) – przygotowanie strategii i media planów, bieżąca optymalizacja, raportowanie wyników, zarządzanie powierzonym budżetem,
  • monitorowanie efektywności prowadzonych kampanii, wyciąganie wniosków oraz tworzenie i prezentacja rekomendacji biznesowych,
  • praca przy realizacji różnorodnych i niestandardowych form komunikacji: konkursy i akcje specjalne, branded content,
  • tworzenie raportów, śledzenie trendów w obszarze mediów oraz kategorii retail,
  • bezpośrednia współpraca przy realizowanych projektach z działami wewnętrznymi (Digital, Insights, Handlowy, Relacji Zewnętrznych).

Oczekiwania:

  • minimum 4 lata doświadczenia w obszarze planowania i zakupu mediów online, TV, radio (po stronie klienta, agencji mediowej, wydawcy),
  • znajomość w praktyce wskaźników mediowych i zagadnień związanych z optymalizacją kampanii online, prowadzeniem testów A/B,
  • znajomość trendów i narzędzi w obszarze digital (Facebook Ads, DoubleClick, Google Analytics, Appsflyer),
  • doświadczenie w realizacji kampanii SEM, Performance, Social Media, Mobile (doświadczenie w obszarze e-commerce lub aplikacji mobilnych będzie dodatkowym atutem),
  • dobre zrozumienie tematyki performance, dynamic content/precised targetting, praca na własnym DMP (mile widziane),
  • predyspozycje do pracy z liczbami, interpretacja danych, wyciąganie trafnych wniosków oraz ich prezentacja do szerszego grona odbiorców,
  • wysokie zdolności komunikacyjne i łatwość w nawiązywaniu relacji,
  • znajomość Microsoft Office w szczególności Excel i Power Point,
  • asertywność, pewność siebie, dojrzałość biznesowa i otwartość na nowe wyzwania.

Oferujemy:

  • pracę w dynamicznym środowisku dla lidera rynkowego,
  • możliwość rozwoju kompetencji przez szeroki koszyk szkoleń i dofinansowania do studiów,
  • możliwość awansu w ramach struktur firmy,
  • niezbędne narzędzia pracy oraz samochód służbowy,
  • możliwa praca hybrydowa w Warszawie\Poznaniu lub zdalna,
  • bogaty pakiet benefitów oraz premie.
Ogólne informacje
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Więcej informacji można znaleźć w Polityce cookies.

Zaloguj

Załóż konto

Registration is currently disabled.

Zapomniane hasło