Nr. Ref. 02/06/2022

Dla naszego Klienta, dużej firmy produkcyjno-handlowej (żywność), poszukujemy osoby na stanowisko Managera Projektów Inwestycyjnych, którego głównym zadaniem będzie realizacja projektów modernizacji i budowy zakładów produkcyjnych.

Zadania:

  • współpraca z projektantami, inspektorami nadzoru oraz innymi strukturami inwestora oraz osobami uczestniczącymi w procesie budowy, w szczególności w zakresie: jakości, terminowości, wydajności i bezpieczeństwa realizowanych robót,
  • zarządzanie procesem realizacji inwestycji pod kątem organizacyjny przy uwzględnieniu wysokich standardów pracy,
  • uczestniczenie w procesie przygotowania koncepcji architektonicznej ​i funkcjonalnej nowej inwestycji​,
  • poszukiwanie i weryfikowanie potencjalnych lokalizacji inwestycyjnych ​,
  • nadzór nad procesem zakupu nowych obszarów inwestycyjnych,
  • nadzór nad harmonogramem i budżetami projektów,
  • koordynowanie procesu due dilligence,
  • zarządzanie zespołem inwestycyjnym,
  • udział w implementacji, pracach integracyjnych, montażu i uruchamianiu maszyn, stanowisk zautomatyzowanych i zrobotyzowanych
  • analiza kosztów projektu i raportowanie o stopniu realizacji projektów i ewentualnych ryzykach,
  • koordynowanie pracy wykonawców oraz ich rozliczanie,
  • sprawozdawczość do Zarządu firmy.

 

Oczekiwania:

  • min. 6 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku, ​szczególnie w poszukiwaniu terenów pod nowe inwestycje oraz koordynowaniu całości projektów inwestycyjnych,
  • wykształcenie wyższe w kierunku budownictwo, zarządzanie nieruchomościami, architektura, geodezja, prawo lub pokrewne​,
  • znajomość podstaw prawa budowlanego i przepisów związanych z gospodarką nieruchomościami​,
  • kilkuletnie doświadczenie i udokumentowana wiedza w zakresie prowadzenia projektów (mile widziane certyfikaty metodologii),
  • aktywne prawo jazdy i gotowość do podróży na terenie województwa mazowieckiego​,
  • zaangażowanie i odpowiedzialność za realizowane działanie, zorientowanie na cel,
  • umiejętność strategicznego planowania i organizacji czasu,
  • znajomość MS Office,
  • znajomość AutoCAD – będzie atutem.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o UoP lub B2B,
  • możliwość rozwoju zawodowego w dużej i dynamicznej firmie,
  • niezbędne narzędzia pracy w tym samochód służbowy,
  • bogaty pakiet benefitów (karta sportowa, ubezpieczenie, opieka medyczna, zniżki pracownicze).
Ogólne informacje
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Więcej informacji można znaleźć w Polityce cookies.

Zaloguj

Załóż konto

Registration is currently disabled.

Zapomniane hasło